I think I'm in control

Känner mig inte fullt lika fumlig längre. Detta pga att jag kan skriiiiva igen! På mobilen alltså..:P
Hämtade den tidigare idag. Underbart skönt med Sony Ericsson igen. Har ju känt med lånetelefonen att jag inte har kunnat skriva som vanligt, konstig ordlista osv. Efter nästan 4 månader har jag en riktig mobil igen ;) 

Tycker inte den är särskilt snygg, men bruksvara så vad gör man inte?!

Idag hade Mika vagn bakom sig! Lät den först hänga i skakelremmarna så hon skulle känna tyngden. Sen gick vi några steg med vagnen bakom. Hon skötte sig galant :) Lovande. Om det här blir någonting ska jag införskaffa mig en snygg sele plus mer tillpassad vagn för henne, det kan ni ge er på!
Har ju lyckats trilla i backen också. På ryggen. Inte alls bra. Men musklerna tog nog värsta smällen, för jag har svinont i halsmusklerna! Fick nästan panik i tisdags. Man använder de musklerna mer än man tror faktiskt. Sen vill jag inte se röntgenbilderna efter det här...

Har ridit Affe i veckan! Brallarkungen no 1!!!! I måndags bjöd han mig på lite bockning, ingen större fara om det inte vore för ryggen. Annars hade jag nog inte brytt mig, men man är ju lite rädd om sig pga sin trasiga kropp. Men kände direkt i måndags - "Fasen vad jag har saknat att rida den här hästen!" Han är ju rolig. Inte alltför mycket PRE. Lättmanövrerad ändå.
Red Mika i ridhuset igår och hon kändes löjligt liten...

Får väl gå på info mötet på måndag ang Matte C...Blä! Men har fler funderingar på utbildningar nu. Hade en med idrott i Halmstad också :) Kan tänka mig att flytta till Halmstad ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare