Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar

Älskar snö. Allt blir så mycket ljusare och lättare. Den positiva andan blir stark ;)
Fast dubbel snömängd hade inte varit fel. Inte optimalt att pulsa i just nu, lite trist.
Skulle tydligen komma mer snö till helgen? Hoppas!
Tolkade under helgen - Mika skötte sig finfint. Blir en bra körhäst av den ponnyn! :)  
Slänger upp lite bilder från mobilen från de senaste dagarna. Har ju inte blivit så mycket bilder på just Mika. Har dock inte ändrats nämnvärt i kroppen. Lika bukig och omusklad överlinje som alltid :(
Och nu kommer vi inte till berget för att få stöd i höger, för vågar inte ta mig uppför backen med transporten!



Lite vanligt fotande har det också blivit.
Tycker dock inte att jag får till det där EXTRA i mina bilder som jag verkligen vill ha.
Det som utmärker en bild från en bild...
Alla bilder finns på Pixbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare