It feels like I'm in a dream


Gick ga bra att trimma lite dressyr idag.
Visst, inte klockrent, långa vägar ifrån, men just att jag fick in känslan igen. Tappar den ganska ofta :(
Var lite loj och inte lika spänd som hon varit det senaste, så tog gladeligen att hon blev lite tung i handen.
Kände också direkt att jag inte kunde rida fullt ut med kroppen (kommer inte ihåg sist jag kunde det...)
Första tanken var verkligen "Kom igen nu Mika, ge mig liite gratis!" Jaja, iaf fokuserade jag inte lika mycket på bogarna, utan mer fram och tillbaka. Övergångar i massvis. Visst samlade hon ihop sig bak lite också iom detta. Blev mycket sidvärts i skritt och sen upp till trav eller galopp. Inte så flashigt någonstans, men fick en fin känsla iaf - och det behövdes. Galoppen var bra och hade stöd i handen (inte optimalt dock) och hon spände som sagt inte upp sig.

Vår snart?
Finns inget att se fram emot :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare