There's just one life to live



Tänk om man kunde blivit född med supergener.
Och allt vad detta innebär. 

Titta, en bild från RIKS 2011. Hehe. Ibland så!

Fick invigt mina JW ridbyxor idag som jag köpte på mässan. Nu i efterhand skulle jag köpt fler, eftersom de annars är några 100-lappar dyrare. Var helt okej. Väldigt tunna, men satt som dem skulle ;)
Sen hade det kanske känts ännu bättre om jag suttit på en häst på 163cm ovan mark som gått 120 i hoppning? Kanske?
Ush vad jag rackar ner på min Ponnibus, men har verkligen kommit på vad jag vill ha. Det är väl bra?
Hoppade löjligt lågt, men har inte hoppat något nämnvärt under vintern (fast det gör jag väl inte annars heller - så vad finns det mer att skylla på?). Felfri runda och rosett. Kände på några hinder som var mot utgången att jag fick sug mot hindren, wow vilken skillnad när framåtbjudningen kommer! Då kommer hon rätt och man slipper krångla och mata energi från henne. Tänk om det vore så hela tiden... 


Upptäckte nyss att jag inte redigerat bilder från dec 2011. Ajabaja. Får väl fixa detta i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare