Turn back time


Trögjobbad vecka.
Så nu har jag tagit helg.
Välförtjänt.
GHS för två veckor sen igår. En gång till?
Glömde alla bekymmer, bara flumma runt. :)
 Känner att hjärna och kropp inte samspelat i veckan.
Väldigt konstig känsla måste jag ju säga.

Glömde ju tillägga att Mika gått med vagn bakom sig en längre sträcka nu! :) Jag ledde henne och hon betedde sig som att hon gjort detta hela sitt liv (vet att man inte ska göra det själv, men...)
Inser nog aldrig hur otroligt okomplicerad hon är. Har ett psyke och temperament som är få förunnat.

Hoppas att allt kan lösa sig.
Så att man kommer på banan igen.
Låt mig ha lite flyt nu för helvete!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
besöksräknare